Alati
Jedinstven i visoko sofisticiran alat za planiranje medijskih kampanja koji integrira učinke svih offline i online medijskih aktivnosti, uz pomoć podataka prikupljenih kroz reprezentativno lokalno istraživanje provedeno na 2.500 ispitanika o korištenju preko 50 različitih medijskih kanala.
Wave je najveće i najstarije istraživanje društvenih medija na svijetu.
Obuhvaća ukupno 75 država i predstavlja stavove, potrebe i navike ponašanja 1,3 milijarde korisnika najutjecajnijih internetskih i društvenih medija na svijetu.
Pomaže razumjeti kakva je uistinu naša ciljna publika iza podataka, što misle, osjećaju i rade, kako se odnose prema određenoj kategoriji proizvoda, medijima, kako kupuju, kakve su im životne navike. Tako bolje razumijemo kako ih povezati s brandovima naših klijenata.
Softver specijaliziran za postavljanje ekonometrijskih modela. Pomaže shvatiti šta najviše utječe na prodaju i povrat investicije, koji su medijski kanali su najefektniji i kako raspodijeliti budžet.
Alat koji nam pomaže da optimiziramo TV kampanje i izaberemo najefikasnije TV kanale za postizanje željenog cilja uz najmanje potrebne investicije.
Alat koji nam pomaže da definiramo kako budžet koji je na raspolaganju raspodijeliti na više tržišta ili više brandova, kako bi se ostvarili željeni efekti.
Ad-tribute pomaže odrediti efikasnost i važnost svakog pojedinog online kanala u ukupnoj online aktivnosti s ciljem dovođenja publike do željenog rezultata.
Omogućuje automatiziranu kupovinu i plasiranje oglasa u realnom trenutku, na relevantne online kanale, digitalne OOH kanale i TV kuće koje su otvorene za programmatic kupovinu, odnosno plasman oglasa.