O nama
Vjerujemo da bolje razumijevanje podataka i veća kreativnost donose bolje rezultate našim klijentima u medijskim trenutcima koje prepoznamo kao najrelevantnije za potrošače
Mi smo kreativna medijska agencija koja nastoji izbrisati granice između medija i kreativnosti, podataka i sadržaja i znanosti i umjetnosti.
U regiji Jugoistočne Europe agencija UM dio je I&F Mediabrands (u vlasništvu Across Media Holdinga), jednog od vodećih komunikacijskih sustava s agencijama na tržištima Srbije, Bugarske, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Albanije, te s više od 200 medijskih stručnjaka koji unose inovacije u kampanje velikog broja klijenata, uključujući Nestlé, Ahold Delhaize, Bambi, Imlek, A1, Johnson & Johnson, Carlsberg, Air Serbia, Banca Intesa, Dr Theiss. ..
UM svjetska mreža, kao dio kompanije IPG Mediabrands, djeluje u više od 100 zemalja i zapošljava preko 4 800 ljudi.
Misija
Klijenti
Usluge