-
Katarina Robeli
Izvršna direktorica, UM Zagreb
UM Zagreb
-
Katarina Robeli ima dva desetljeća iskustva u medijskoj industriji i izvrsna je poznavateljica medijskog tržišta u Hrvatskoj i SEE regiji. Surađivala je s brojnim klijentima iz različitih kategorija, od maloprodaje do FMCG, financija do telekomunikacija.
Katarina je dobra u vođenju timova, vješt je pregovarač i medijski strateg usmjeren na kontinuirano unapređenje poslovanja agencije i klijenata.
Rečenica koja je najbolje opisuje: „Idem do kraja ili ni ne počinjem. Ako baš ne ide, uvijek probam samo još jednom“.
UM Offices
-
Katarina Robeli
Izvršna direktorica, UM Zagreb
UM Zagreb
-
Darko Lukić
CEO IPG Mediabrands for SEE
-
Darko Lukić
CEO IPG Mediabrands for SEE
-
Darko Lukić ima 20 godina iskustva u oglašivačkoj industriji. Diljem jugoistočne Europe Lukić se smatra vrsnim medijskim strategom sa internacionalnim iskustvom koje uključuje rad i u medijima i u marketinškim agencijama.
Karijeru je započeo 1996. godine u kompaniji New World Publishing Inc. u Pragu, a nakon 3 godine se pridružio istoj kompaniji u Budimpešti. Sedam godina kasnije, 2005. godine, Darko je bio jedan od osnivača kompanije CEE Business Media, također u Budimpešti.
MBA diplomu je stekao na UK Open University. Tijekom karijere u agenciji UM, Darko je surađivao sa svim ključnim klijentima i tako direktno sudjelovao u razvoju UM agencija u cijeloj regiji.
Poznat je po svojoj energiji, posvećenosti uspjehu i dinamičnom svijetu medija, a ponosan je na sve uspjehe koje je UM postigao tijerkom posljednjih 10 godina, od ulaska na nova tržišta, do dobijanja novih klijenata, i uvođenja novih usluga.
Darko voli reći kako se osjeća veoma privilegirano i ponosno što može surađivati sa nevjerovatnim timom agencije UM koji čine ljudi iz svih tržišta jugoistočne Evrope. Slobodno vrijeme provodi sa obitelji i prijateljima. Voli kazalište i operu, a veliki je ljubitelj i sportskih događaja, posebno nogometnih i košarkaških.
-
-
Branislava Cagronov
Direktorica UM Beograd i regionalna direktorica UM
-
Branislava Cagronov
Direktorica UM Beograd i regionalna direktorica UM
-
Branislava Cagronov ima više od 16 godina iskustva u medijskoj industriji u kojoj je surađivala s nekim od najvećih međunarodnih i lokalnih oglašivača u Jugoistočnoj Europi kao što su telekomunikacije, maloprodaja, FMCG, financije i mnogi drugi.
Branislava je poznata po vještinama upravljanja i vođenju timova, konstantnom radu na poboljšanju kvaliteta usluga, jačanja brandova, ali i razvoja poslovanja. Također, Branislava nesebično dijeli iskustva i medijska znanja kako s agencijskim tako i s klijentskim timovima, aposebno je ponosna na dugogodišnja partnerstva agencije i pojedinih klijenata što smatra najvećim dokazom uspjeha.
Branislava slobodno vrijeme voli provoditi u krugu obitelji i prijatelja. Također voli putovati i posjećivati nova mjesta, koncerte i istraživati međunarodnu kuhinju i vina.
-
-
Marijana Kovačević
Izvršna direktorica, UM Sofia
UM Sofia
-
Marijana Kovačević
Izvršna direktorica, UM Sofia
UM Sofia
-
Marijana ima 11 godina iskustva u komunikacijskoj industriji i tijekom tog perioda od prvog dana je izgradila karijeru u Podgorici.
Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti. Tijekom rada u agenciji stekla je opsežno znanje o odnosima s javnošću, media planiranju i zakupu i kreativnom radu na mnogobrojnim projektima realiziranim za klijente agencije.
Ponosna je na to što je UM Sofija u kratkom roku postala jedna od vodeći medijskih agencija na tržištu. UM Sofija je agencija fokusirana na vještine, znanje i ljude. Tim od 17 medijskih stručnjaka stvorio je portfolio raznovrsnih klijenata.
Svoje slobodno vrijeme provodi putujući po egzotičnim zemljama istražujući Aziju, svoj omiljeni kontinent. Govori hebrejski jezik i ljubiteljica je knjiga.
-
-
Nermina Kelić
Izvršna direktorica, UM Sarajevo
UM Sarajevo
-
Nermina Kelić
Izvršna direktorica, UM Sarajevo
UM Sarajevo
-
Postoje trenuci u životu kada neke odluke u potpunosti određuju naš životni i profesionalni put. Jedan takav imala je sa samo 17 godina, kada je skoro završila upis na Arhitektonski fakultet i okrenula se marketingu te izabrala EFSA-u. Za tu odluku kaže da joj je visoko na ljestvici najboljih u životu jer smatra da radi najbolji posao na svijetu, odnosno posao koji voli.
Nakon završenog studija marketinga na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu pridružila se jednoj od najvećih marketinških obitelji u svijetu. Od 2008. godine stekla je bogato radno iskustvo, prvo u McCannu, a potom i u sestrinskoj agenciji UM Sarajevo, na čijem je čelu od 2014. godine.
Njezino iskustvo i znanje u strateškom planiranju, media planninga i buyinga na tradicionalnim i online medijima, upravljanju društvenim mrežama itd. rezultat su predanog rada i uspješnog vođenja projekata za mnoge klijente kao što su The Coca-Cola Company, Mercator, Raiffeisen BANK, Violeta, Podravka, H&M, MasterCard itd.
Jedan od najvažnijih aspekata njezine karijere je podučavanje i doprinos stvaranju boljeg profesionalnog okruženja, zbog čega se često nalazi u ulozi mentorice i predavačice na fakultetu, seminarima i konferencijama.
Fotografija i slikanje su nešto čime se voli baviti u slobodno vrijeme. S ponosom ističe da je i službeno ostvarila svoj desetogodišnji plan za budućnost koji je napisala tijekom studija, a sada s jednakom dozom znatiželje i ljubavi prema poslu korača kroz svoje drugo profesionalno desetljeće. Izvan posla uživa u društvu dvoje plavookih mališana, a u uredu uživa u najboljem poslu na svijetu.
-
-
Roza Petrovska
Izvršna direktorica, UM Skopje
UM Skopje
-
Roza Petrovska
Izvršna direktorica, UM Skopje
UM Skopje
-
Roza se pridružila agenciji UM 2003. godine. Kao diplomirana inženjerka tehnologije u agenciji je dobila priliku primjeniti stečeno znanje i vještine iz organizacije, komunikacije, administracije, upravljanja projektima i ljudskim resursima, kao i iz analize podataka.
Tijekom godina radila je na raznim pozicijama u agenciji UM, kao i u svim ključnim timovima, što je dovelo do toga da postane inspirativan vođa koji zna uspješno upravljati projektnim timovima i implementirati poslovne inovacije.
Tijekom karijere u agenciji UM imala je važnu ulogu zbog svog svježeg i inovativnog razmišljanja kojim je podržavala edukaciju zaposlenih, ali i zbog inovativnog pristupa za uključivanje potrošača i podizanje zadovoljstva klijenata na viši nivo.
Roza je bila dio tima koji je osvojio prvog “Zlatnog lava” za Makedoniju na uglednom svjetskom festivalu “Cannes Lions” u Cannesu 2009. godine za kampanju za podizanje svesti o raku testisa “Check them!” (Provjeri ih).
Roza obožava putovanja i fotografiranje prirode, arhitekture i pejzaža, kao i sklapanje novih prijateljstava. Tijekom proteklih godina imala je priliku baviti se i glumom, glazbom i pisanjem.
-
-
Vladimir Draganić
Izvršni direktor, UM Podgorica
UM Podgorica
-
Vladimir Draganić
Izvršni direktor, UM Podgorica
UM Podgorica
-
Vladimir ima 9 godina iskustva u radu u medijskoj agenciji UM i prešao je od razvojnog planera do Media Planera do vođe medijskih timova i radeći na gotovo svim velikim projektima, vodeći proces izvođenja, osmišljavanje medijskih strategija i rad s klijentima agencije.
Izuzetno je ponosan na svoj tim i na vrijednosti koje su zajedno izgradili i na kojima danas počiva UM Podgorica.
Velika pozornost posvećuje mentoriranju i stalnom razvoju stručnosti i uvjeta rada, što rezultira stabilnom pozicijom agencije na tržištu, stalnim poboljšanjem poslovanja i agencija i klijenata, kao i reputacijom UM-a kao poželjnog poslodavca.
Ljubitelj je sporta i filmova, a u slobodno vrijeme bavi se boksom.
-
-
Suela Shtylla
Izvršna direktorica, McCann Tirana
McCann Tirana
-
Suela Shtylla
Izvršna direktorica, McCann Tirana
McCann Tirana
-
Suela predstavlja McCann obitelj od osnutka u Albaniji. Prije 8 godina Suela je počela kao managing director agencije i tima koji je nastao oko nje kao McCann Tirana.
Kao rezultat njenog rada i predanosti agencija je danas među vodećima u Albaniji i prepoznata je kao agencija koja postavlja visoke profesionalne i etičke standarde.
U Suelinom CV-u je više od 13 godina radnog iskustva u komunikacijskoj industriji. Radila je sa internacionalnim i lokalnim klijentima: The Coca- Cola Company, Albtelecom, Matercard, L'Orèal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank itd.
Suelina uloga i vizija su u središtu menadžmenta i administracije strateške pozicije agencije, rasta i new biz politike.
Njezin je um strateški i analitički, ima sjajne komunikacijske i pregovaračke vještine, budističko strpljenje i mirnoću i oštro oko za detalje.
Suelini su glavni hobiji planinarenje, yoga i osvajanje novih klijenata.
-