• SIMPLY TASTLY, UM BEOGRAD

    The Coca-Cola Company

    • SIMPLY TASTLY, UM BEOGRAD

      The Coca-Cola Company

      The Coca- Cola Company
      Tijekom tromjesečne kampanje postigli smo sjajne rezultate, omogućili 76 000 preuzimanja Coca-Cola Tastly aplikacije, ali i ponudili zaposlenim mamama brze i jednostavne recepte za obiteljske obroke.
      NAGRADE:
      Top 25 kampanja na BalCannes-u, Weekend Media festival Rovinj 2016
      Best Mobile na festivalu IAB MIXXA Srbija 2016.

  • FANTA & YASSERSTAIN, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • FANTA & YASSERSTAIN, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Igra tinejdžerima danas znači nešto sasvim drugo nego prije 20 godina. Za razliku od svojih roditelja ili starije braće i sestara, pod igrom podrazumijevaju prije svega online igrice, chatanje, dopisivanje, Youtube, videe i fotografije… Fanta je dio njihovog svakodnevnog vremena za igru. Fanta je prijatelj najcool Youtube ekipe Yasserstein, pa je i Fanta cool lik.

      NAGRADE:
      Gold, Best social media campaign, SEMPL 2016, Portoroz, Slovenia

  • SUPERSENIORS, UM Zagreb

    Zajednički put, Slagalica

    • SUPERSENIORS, UM Zagreb

      Zajednički put, Slagalica

      Zajednički put, Slagalica
      Zadatak nam je bio bez ikakvog budžeta podići svjesnost o dobrotvornim organizacijama Zajednički put i Slagalica i sve većem problemu starenja populacije u Hrvatskoj. Naš je cilj bio educirati publiku o nužnosti reintegracije starijih sugrađana u svakodnevni život u Hrvatskoj i dovođenje novih članova i volontera u ove organizacije.
      NAGRADE:
      Top 25 kampanja na BalCannes-u, Weekend Media festival Rovinj 2016.

  • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

    BMW

    • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

      BMW

      U izazovnim ekonomskim okolnostima u kojima je najvažnija cijena, trebali smo poboljšati prodaju i pozvati ciljnu skupinu na testnu vožnju. Nadmašili smo sva očekivanja.
      Broj testnih vožnji je bio za 822% veći od očekivanog broja i prodano je tri puta više automobila, nego što je bilo planirano.
      NAGRADE:
      IAB MIXX 2015 Hrvatska, Najbolja medijska strategija

  • SHAKE& TAKE APP, UM ZAGREB

    The Coca-Cola Company

    • SHAKE& TAKE APP, UM ZAGREB

      The Coca-Cola Company

      Coca- Cola je htjela zabavnom mobilnom aplikacijom komunicirati s tinejdžerima. Kako bi pridobili tinejdžere morali smo govoriti njihovim jezikom i biti tamo gdje su oni, na digitalnim medijima. Rezultat je bio sjajan, 30% više preuzimanja od planiranog.

  • RADOSNICA, UM Skopje

    Becutan

    • RADOSNICA, UM Skopje

      Becutan

      Za Becutan, brand kozmetike za bebe koji postoji preko 20 godina, kreirali smo „Radosnicu“, online spomenar za bebe namijenjen novoj generaciji mama. Svi znamo koliko vole svoje bebe, ali i koliko vole na društvenim mrežama dijeliti sve i svašta, od snimaka s ultrazvuka, prvih kupanja, odmora, prvih koraka do jedenja prvih obroka. Njihova beskrajna ljubav i ponos zaslužuju mjesto gdje se njihove uspomene mogu skupljati i dijeliti.

  • SUPERSTAY BETTER SKIN, UM SOFIJA

    Maybelline

    • SUPERSTAY BETTER SKIN, UM SOFIJA

      Maybelline

      Za lansiranje nove Maybelline podloge u Bugarskoj odabrali smo 6 svakodnevnih žena iz Bugarske sa različitim životnim stilovima kako bi bile ambasadorice i razglasile novost na svim medijskim kanalima. Bile su heroine kampanje koje su dokazale da Maybelline razumije sve dame i njihove posebnosti.

  • SHARE A COKE, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • SHARE A COKE, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Tijekom ljeta Coca-Cola je lansirala personalizirane limenke, pa smo odlučili tinejdžerima dati ljeto koje nikad neće zaboraviti- dali smo im limenke koje mogu dijeliti ili s kojima mogu iznenaditi prijatelje i pokloniti im nešto posebno napravljeno baš za njih i tako doživjeti najbolje ljeto ikada! Tinejdžeri u Srbiji su bili među najaktivnijma u Europi po broju kreiranih i podijeljenih aktivnosti s Coca- Colom!

      NAGRADE:

      Festival of media trends SEMPL 2013., Portorož, Slovenija
      “Grand Sempler”
      “Golden Sempler” strategic use of media mix

      http://www.sempl.si